X
شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۱۸ ۹۴۲
چچ

بیانیه راهبرد مشارکت

راهبرد مشارکت های عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بر خود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی صنوف استان (صنعت، معدن و تجارت) را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

می توانید از طریق منوی پایین صفحه قسمت تماس با ما / ارسال پیام و همینطور منوی فرمها / فرم انتقادها و پیشنهادها و نیز فرم نظرسنجی از ارباب رجوع نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه سازید.

لینک به راهبرد مشارکت وزارتخانه

https://www.mimt.gov.ir/s/mfaMla

فایلهای پیوست
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 1.4000113805135
Query time: 0.67774709065755